Wednesday, July 29, 2015

Sleek Matte Me tekući ruž; nijansa Fandango Purple

Bok curke!


Danas vam donosim svoje dojmove o Sleek mat ružu. Puni naziv ovog proizvoda je pravi tongue twisterMatte Me Ultra smooth matte lip cream, a moja nijansa je Fandango Purple. Proizvod dolazi u prozirnoj četvrtastoj ambalaži s crnim mat čepom. Doduše, trenutno je nešto drugačija, koliko sam uspjela vidjeti po netu, mislim da se radi o rođendanskom izdanju... Ona je sama po sebi okej, normalna, čep dobro odrađuje svoj posao, možete ju slobodno šiknuti u najdražu torbicu i neće se razliti po njoj. Budući da je moj primjerak bio poklon iz neke britanske drogerije, ne znam koliko je plaćen, ali na Sleek stranici ćete za 6 mililitara proizvoda izdvojiti 7.49 dolara (oko 51 kune), dok ćete na Pink Pandi morati izdvojiti 75.90 kuna (ali tamo je trenutno moja nijansa rasprodana).


Što se aplikatora tiče, radi se o pomalo izduženom spužvastom aplikatoru, za zericu drugačijem od klasičnog doe foot. Po meni to i nije baš najsretnije rješenje jer pokupi previše proizvoda i neravnomjerno ga nanosi na usne. Naravno, ima tu nešto i do formule. Još ako ste šeprtlja kao ja, preporučljivo bi bilo da usne obrubite olovkom ili da koristite precizniji kist. Sama konzistencija ruža me podsjeća na MaxFactor Lipfinity ruževe, ne znam kako bih to opisala, osim da je jako suha, kad se ruž fiksira na usnama, naravno, i dosta nekako kruta, dok, recimo, poznati Bourjois tekući ruževi daju još dodatni dojam mekoće usnama. Trajnost nije nešto ekstra dojmljiva kao kod ranije spomenutih Bourjois i MaxFactor ruževa, ali prema mom iskustvu nije zanemariva. Ruž sam nosila uglavnom u izlaske u kojima sam dosta pila (ok... ovo zvuči krivo...), i u prigodi u kojoj sam i jela, te sam ga morala popravljati tijekom noći jer je izblijedio na sredini usana.


Uglavnom, mislim da je već svima jasno da su mi ovakve bobičaste nijanse najdraže i ne planiram ih tako ubrzo prestati sakupljati. Istina je da ovo nije moj go-to ruž za kojim ću posegnuti u svakoj prilici čisto zbog toga što mi treba sto godina da ga uredno nanesem, ali kad se zaželim staple komada ili kad moram na usne nanijeti nešto trajnije, on je moj prvi izbor. Osim ove nijanse, voljela bih posjedovati još i Rioja Red, ali to će pričekati još neko vrijeme.



A vi? Volite li tekuće ruževe? Je li vam zapeo za oko koji Sleek matić?

Hvala na čitanju.
Ljubi vas vaša

5 comments:

  1. Dobro, sad već nestrpljivo čekam da prelijepi Fandango purple napusti wish listu :) Uvijek nešto drugo bude prioritet, pa online naručivanje odgodim, ali neće još dugo :))

    ReplyDelete
  2. Predivna nijansaaa, obozavam takve! Odlicno ti stoji ♡ Podsjeca me na Mac FoF, mislim da bi bio dobar dupe :))

    ReplyDelete
  3. Sve sto imam za reći je- zašto ova divota i dalje nije u mojoj kolekciji :D

    ReplyDelete
  4. Prekrasna nijansa..ovo kupujem na proljeće, sada sam više u nekim tamnijim bojama :)

    ReplyDelete